Module stationare SPECIALE

thumb

Această soluţie tehnică este soluţia adoptată în toate ţările occidentale, întrucât calitatea spălării este deosebit de importantă (clienţii au cheltuit sume de bani apreciabile cu achiziţionarea autoturismului şi nu acceptă deteriorarea caliţăţii suprafeţei caroseriei, inerentă la spălarea cu perii). În aceste ţări nu se permite ca, după spălarea autoturismelor, caroseria să fie ştearsă cu cârpa sau pielea de căprioară. Aceste materiale, chiar dacă sunt clătite cu apă după fiecare proces de spălare, ceea ce, oricum, în practică nu se întâmplă, reţin invariabil particule fine de mizerie care freacă tabla caroseriei şi o zgârie (vezi cercurile concentrice de zgârieturi ce se pot vedea cu ochiul liber pe caroserie la soare sau la lumină puternică). De aceea, după spălare, respectiv in programul de clatire cu apa dedurizata si osmozata (demineralizata), pe autoturisme se aplică o substanţă specială ("glanz-uscat") care face ca apa rămasă de la spălare să "perleze" si sa poata fi astfel indepartata foarte usor, fie prin insuflare cu aer, fie pur si simplu să zboare de pe caroserie la plecarea autoturismului din spălătorie, datorita curentilor de aer ce se formeaza.

Dotari standard

Un sistem complet este compus din două module staţionare, unul clasic (descris mai sus), folosit pentru spălare, şi altul special, pentru dedurizarea apei, eliminarea urmelor de minerale din apa de clatire, prin procesul de “osmoză inversă” si aplicarea de “glanz-uscat”.  Acest sistem de module staţionare permite:

  • pe de o parte, o spălare de înaltă calitate (suprafaţa caroseriei rămâne “spotless”, adică oglindă, fără cea mai mică urmă de minerale de la apa de clătire, şi, pe de altă parte, 
  • aplicarea unei substanţe speciale, denumită “glanz-uscat”, care permite uscarea rapidă a autoturismului.